• Frontpage
  • Bloggers
  • Archive
  • About
Inside

LUME

15.10.2013 Projects, Student Life

kpdina2

Klockan är kvart före två. Bara cirka 2 timmar kvar till första sändningen. Människor fixar ljus, kameror, har generalrep, skriver sista texter, blir sminkade, uppdaterar sociala medier och finslipar på det sista. Man känner spänningen och ivern genast då man stiger in i studion. Glöm inte att sitta framför tv:n eller datorn klockan 16.00 då vår första sändning sparkas igång!

Kulturproducenterna

Vi studerar kulturproducentskap på Arcada. Läs våra blogginlägg och följ med vad vi håller på med!

Contact details

  • toloneli@arcada.fi
  • Facebook

More by the same author

  • 11.06.2018 Helsingforsdagen
  • 28.11.2017 BUU-dagen; en succé
  • 24.11.2017 Kp17 goes BUU-dagen
  • 04.05.2017 Om kulturproducenternas evenemangsproduktion
  • 16.11.2016 Frukostpodden
Read more

AuthorKulturproducenterna

Meet our bloggers

International Student Ambassadors

  • 19.01.2021 My Master’s Journey
  • 16.12.2020 A day in the life of an International Business student

Arcada Research News

  • 15.12.2020 The Ministry of Education and Culture funds Arcada’s new research programme
  • 25.11.2020 Arcada’s researchers are contributing to the development of an ethical assessment of Artificial Intelligence

The NURED Project

  • 28.02.2020 Ending the NURED Project: final products, and final thoughts.
  • 30.09.2019 The NURED Final Seminar – WELCOME!
  • 13.06.2019 The NURED Roadtrip – Discussions about developing nursing curriculas across the Baltic Region

Vårdprogrammet

  • 16.04.2019 Nurses’ Confidence in Medication Administration

Arcada Entrepreneurship

  • 23.04.2019 Strategy Workshop – Paul D. Savage
  • 16.04.2019 Tieto visit- An emphatic building for activity based working style
  • 12.04.2019 Från post it-lappar till konkret förändring – ett recept till vinnande koncept

Kultur och Media / Culture and Media

  • 22.12.2020 Creativity: A Multidisciplinary Systematic Literature Review by Özgür Ak
  • 15.12.2020 Instagram Brand Awareness among fitness minded female millennials. Do values behind the company increase follower base more efficiently than mere advertising? by Polina Kantola
  • 04.11.2020 Mobile journalism in Finnish TV-news broadcasting – The impact on news storytelling

Availability statement

© 2021 Yrkeshögskolan Arcada